Retningslinjer for bloggen

Jeg har nå bestemt meg for språk og hvem jeg skriver for på denne bloggen og også dens formål 🙂

Publikum er miljøbevegelsen i Norge, eventuelt også for de som leser Skandinaviske  språk, for tematikken vil være oppdateringer fra alle klima og miljømøtene jeg deltar på, hovedsakelig i Oslo der jeg for tiden bor. Det er mye som skjer i klimaåret 2015 så en tid god som noen for de engasjerte til å spre det glade budskap. 

I kveld er det et arrangement om etikkrådets rolle i oljefondet, så første innlegg i denne nye serien kommer senere i kveld 🙂 

Leave a Reply

